Kupujete hitro pokvarljive izdelke. Dvoletna garancija torej žal ne bo mogoča. 🙂 Upamo, da boste z izdelki tako zadovoljni, da bodo čim prej pristali v vaših želodčkih. 🙂
V primeru, da bi bilo z izdelki kaj narobe ob prevzemu (razliti, raztreseni, kakorkoli drugače poškodovani), pa prosimo, da takoj ob odprtju paket fotografirate. Ker se včasih pri prevozu zgodijo nezgode, paketi pa so zavarovani, vas prosimo, da take pripetljaje čim prej javite na našo e-pošto: info@ekosirarna.si in v zadevo napišete ‘’Reklamacija’’. Tako bomo lahko hitro ugotovili, kje je bila težava, vendar brez fotografije dostavna služba žal ne more upoštevati njihove odgovornosti. Zato je tukaj res pomembna vaša odzivnost, da nam ne bo treba pokrivati napak drugih.
Seveda velikega števila reklamacij ne pričakujemo, želimo pa, da ste zadovoljni tako vi kot mi. V primeru, da je s katerim izdelkom kaj narobe, ko ga poskusite, kljub temu, da ste ga ves čas imeli na hladnem, pa nam pišite na info@ekosirarna.si ali nas pokličite na 08 20 03 316. V najkrajšem možnem času se bomo dogovorili, kako zadevo rešiti.