Pogosta
vprašanja in odgovori.

Želimo, da je vaš nakup čim bolj enostaven, uporabniška izkušnja pa čim boljša. Ker vemo, da vas o nas marsikaj zanima, smo vse, kar po našem mnenju zanima večino kupcev, strnili v nekaj vprašanj in odgovorov.

V primeru, da se odgovor na vaše vprašanje kljub temu ne skriva spodaj, pa nam lahko kadarkoli pišete na info@ekosirarna. Odgovorili bomo takoj, ko bomo utegnili!

01 KDO SMO, KAJ POČNEMO TER KAKO TO POČNEMO?

Tule čisto na kratko: smo družinska ekološka kmetija, ki se že več generacij ukvarja s pridelavo mleka. Zadnjih 10 let smo se spustili precej globlje v mlekarsko dejavnost, saj smo se lotili predelave mleka. Kljub temu, da marsikdo misli, da je naša kmetija velika, je to daleč od resnice (spadamo med majhne/srednje velike kmetije). In čeprav nismo veliki po številkah, smo veliki po srcu in po kakovosti. Trudimo se, da so naši izdelki za vas vedno prvovrstni. V šali se radi ‘’pohvalimo’’, da smo sami sebi najhujši inšpektorji. Kratkoročno to pomeni precej več dela in stroškov, dolgoročno pa je po našem mnenju to edini način za uspeh. Naša dejavnost pod nobenim pogojem ne omogoča hitrih zaslužkov, vložki pa so veliki. Zato želimo delati dolgoročno. In zaenkrat se je ta način izkazal za pravilnega.

Če vas zanima še več, pa si lahko na naši spletni strani preberete zavihek ‘’O nas’’.

02 KAKO NAROČAM?

Obiščite spletno stran www.ekosirarna.si (na kateri ste našli tudi ta vprašanja in odgovore). Zgoraj kliknite na gumb ‘’Trgovina’’, potem pa so stvari enostavne in logične. Izberete izdelek, količino, potem pa kliknete gumb ‘’dodaj v košarico’’. Tako se je izdelek shranil. Potem vas trgovina kar sama vpraša, če želite dostavo (plačljivo) ali pa pridete po svoje izdelke sami (brezplačno).

03 KAJ JE V PAKETU POLEG NAROČENEGA IZDELKA?

V paketu sta ‘’balast’’ in hladilno sredstvo. Zmečkan papir ima vlogo blažilca tresljajev, saj želimo, da naše mleko, sirotko ali jogurt dobite v steklenici/lončku, ne pa razporejene po paketu. :). Belo-modra hladna ploščica ima vlogo vzdrževanja temperature.

04 KAKO PLAČAM?

Plačilo sprejemamo preko nakazila na naš račun št. SI56 1990 6501 0773 950, odprt pri DBS. Možno je tudi preko plačilnih ali kreditnih kartic.
Z gotovino ob prevzemu plačilo ni mogoče.

05 KAKO DOSTAVLJATE IZDELKE?

Naši izdelki imajo eno veliko posebnost: so hitreje pokvarljivi, zato zahtevajo hladilno verigo. Kaj je to? To pomeni, da so izdelki ves čas ohlajeni pod 6 °C, zorjeni siri pa pod 12 °C. To je vzrok, da se nismo že prej lotili naše spletne prodaje, saj je dostava zelo zahtevna. Zdaj pa je zadeva dozorela in smo tudi logistično uredili to šibko točko.

Če hočemo torej izdelke poceni pripeljati do vas, mora to storiti neka utečena dostavna služba. Mi smo izbrali GLS. Tudi zato, ker so cenovno zanimivi in imajo nevtralen ogljični odtis. To pomeni, da za vsak kg CO2, ki ga ‘’pridelajo’’ s svojim transportom, poskrbijo za redukcijo na drugi strani. Ali z investicijami v ogljično nevtralno energijo, sajenjem dreves, podporo okoljskim organizacijam itd. Torej naša dostava do vas je okoljsko nevtralna.

Dostava po celotni Sloveniji poteka od torka do petka. Zakaj ne vsak dan? Ker je to fizično nemogoče. Tako kot vi tudi mi želimo imeti soboto in nedeljo vsaj malo zase (naše krave nas seveda potrebujejo in zato molzemo vsak dan, 365 ali 366 dni v letu). Med vikendom predelave in odpreme paketov ni. Izjema je osebni prevzem izdelkov, ki je možen tudi ob sobotah (od 8.00 do 12.00 ure). Za prevzem izven delovnega časa je nujno predhodno naročilo.

06 KDAJ DOSTAVLJATE IZDELKE?

Dostava paketov poteka ob sredah in petkih.

Naročila, oddana do torka do 10.00 ure, bodo dostavljena v sredo. V torek pakete pripravimo in dostavimo v skladišče, v sredo jih DPD pripelje do vas.
Naročila, oddana do četrtka do 10.00 ure, bodo dostavljena v petek tekom dneva.

06 KAKO JE Z REKLAMACIJAMI IN GARANCIJO?

Kupujete hitro pokvarljive izdelke. Dvoletna garancija torej žal ne bo mogoča. 🙂 Upamo, da boste z izdelki tako zadovoljni, da bodo čim prej pristali v vaših želodčkih. 🙂

V primeru, da bi bilo z izdelki kaj narobe ob prevzemu (razliti, raztreseni, kakorkoli drugače poškodovani), pa prosimo, da takoj ob odprtju paket fotografirate. Ker se včasih pri prevozu zgodijo nezgode, paketi pa so zavarovani, vas prosimo, da take pripetljaje čim prej javite na našo e-pošto: info@ekosirarna.si in v zadevo napišete ‘’Reklamacija’’. Tako bomo lahko hitro ugotovili, kje je bila težava, vendar brez fotografije dostavna služba žal ne more upoštevati njihove odgovornosti. Zato je tukaj res pomembna vaša odzivnost, da nam ne bo treba pokrivati napak drugih.

Seveda velikega števila reklamacij ne pričakujemo, želimo pa, da ste zadovoljni tako vi kot mi. V primeru, da je s katerim izdelkom kaj narobe, ko ga poskusite, kljub temu, da ste ga ves čas imeli na hladnem, pa nam pišite na info@ekosirarna.si ali nas pokličite na 08 20 03 316. V najkrajšem možnem času se bomo dogovorili, kako zadevo rešiti.

07 KNJIGA POHVAL IN PRITOŽB

Največji kazalnik kakovosti je zadovoljstvo kupcev. Ker si zares želimo, da nam sporočite vaša opažanja, pohvale in (prosimo za konstruktivne) pripombe, bomo veseli vašega odziva. Najraje jih sprejemamo po e-pošti (info@ekosirarna.si), da jih tudi lahko shranimo, lahko pa nas tudi pokličete (08 20 03 316).

Ekološka kmetija Kukenberger

Gorenje Ponikve 20,
8210 Trebnje